Assalaam alaykoum,
Zoals gewoonlijk zetten we onze tweewekelijkse reeks inspirerende lezingen voort.
Op vrijdag 12 december na het Isha’-gebed verzorgt dr. Martijn de Koning in de Blauwe Moskee een zeer leerzame lezing, een onderwerp die de gehele Ummah aangaat. Aanmelden is niet nodig en iedereen is van harte welkom!
Vergeet niet om deze flyer met je naasten en geliefden te delen voor de extra hassanaat 

