Vrijdag 13 Juni is er In Sha Allah een gezellige lunch om met elkaar Eid te vieren, nieuwe zusters te leren kennen en gezellig te kletsen💙

Iedereen is welkom! En wij kijken ernaar uit om jullie te ontvangen In Sha Allah